Tuesday, January 16, 2007

Destressing

when i'm distressed, i

1) disturb people






























2) disturb people


14. Xabi Alonso says:
i go mug liao
wads wif 11-0 suddenli says:
nonononon
14. Xabi Alonso says:
mugging mugging day n night
14. Xabi Alonso says:
its my passion n my pride
wads wif 11-0 suddenli says:
u think u wad
wads wif 11-0 suddenli says:
poetic ar
14. Xabi Alonso says:
stand together muggers unite
14. Xabi Alonso says:
mug till there is no more light
wads wif 11-0 suddenli says:
stupid poem
wads wif 11-0 suddenli says:
no more light
wads wif 11-0 suddenli says:
wad electric bill cant pay izzit
14. Xabi Alonso says:
mug mug till no more eyesight
14. Xabi Alonso says:
mug even when ppl fight
wads wif 11-0 suddenli says:
..
14. Xabi Alonso says:
mug when a clowns by ur side
14. Xabi Alonso says:
mug when ur fren died
14. Xabi Alonso says:
mug even when u no backside
14. Xabi Alonso says:
mug till ur mole gets fired
14. Xabi Alonso says:
fried*
14. Xabi Alonso says:
mug till ur brain get sai
wads wif 11-0 suddenli says:
mug mug and get f NINES
14. Xabi Alonso says:
shuddup
14. Xabi Alonso says:
its my poem
wads wif 11-0 suddenli says:
hahahahah i screwed it all with 1 sentence
wads wif 11-0 suddenli says:
get f9
wads wif 11-0 suddenli says:
get f9
14. Xabi Alonso says:
neh
14. Xabi Alonso says:
gth
14. Xabi Alonso says:
mug mug till
14. Xabi Alonso says:
cant think already la
14. Xabi Alonso says:
i go mug man
14. Xabi Alonso says:
u gt have a plan
14. Xabi Alonso says:
just like mr san
14. Xabi Alonso says:
u got 50 cent?
14. Xabi Alonso says:
i noe lame i am
14. Xabi Alonso says:
frodos best fren is sam
14. Xabi Alonso says:
lambchop is from lamb
wads wif 11-0 suddenli says:
mayb ur a madman






stupid CONVO number 2:



14. Xabi Alonso says:
poke poke poke poke poke poke poke poke poke poke poke poke poke poke poke poke poke poke poke poke poke poke poke poke poke poke poke poke poke poke poke poke poke poke poke poke poke poke poke poke poke poke poke poke poke poke poke poke poke poke poke poke poke poke poke poke poke poke poke poke poke poke poke poke poke poke poke poke poke poke poke poke poke poke poke poke poke poke poke poke
Ouch. You poked me says:
ouch
Ouch. You poked me says:
u will burn in hell
Ouch. You poked me says:
roar
14. Xabi Alonso says:
just for poking u?
Ouch. You poked me says:
yes
Ouch. You poked me says:
roar
Ouch. You poked me says:
ehehe
14. Xabi Alonso says:
so easy go hell ah
Ouch. You poked me says:
=)
Ouch. You poked me says:
yupp














ok bye.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home